zondag, november 18, 2007

Nieuwe Battles op Battle of Concepts

Er zijn weer nieuwe Battles op de website Battle of Concepts te vinden.
Doe mee.
De studenten van Kunst en Techniek en Concept Design doen het goed.
Als Saxion Hogescholen staan we in de algemene ranking op de vierde plaats.
Dus ga kijken en doe mee. Kan een leuke prijs opleveren.

www.battleofconcepts.nl


 


 

Volkskrantbanen.nl

Volkskrant Banen (www.volkskrantbanen.nl) is één van de grotere spelers in de vacaturemarkt van afgestudeerde HBO'ers en WO'ers tot en met 44 jaar. Ook het komende jaar hebben we de ambitie om te groeien en ons marktaandeel te vergroten. Om deze groei te realiseren horen we graag van jou op welke wijze we dit het beste kunnen doen. Omdat de website centraal staat, focussen we in deze Battle op de website. Op de site kun je namelijk vacatures en informatie lezen, kun je je opgeven voor het weekblad, aanmelden voor het Netwerk en de nieuwsbrief.
Geef in je concept daarom antwoord op de vraag:

Bedenk een innovatief idee (marketing of inhoudelijk) voor groei van het websitebezoek van Volkskrant Banen.

En denk vooral out of the box! Wat bestaat er nu nog niet? Van welke toepassing of inhoud van websites droom jij en wil je nu eindelijk graag terug zien? Of wat is nu eens een echt originele en opvallende marketingactie?

Bekijk de hele Battle...


 


 

MKBservicedesk.nl

Nu al wordt de website www.mbkservicedesk.nl meer dan 50.000 keer per maand geraadpleegd door ondernemers. MKB Servicedesk wil met haar vraaggestuurde service de "google van het MKB worden" en op elke ondernemersvraag een antwoord hebben. Zodra een ondernemer een ondernemersvraag heeft, zou hij direct aan MKB servicedesk moeten denken.
Inmiddels heeft MKB Servicedesk bijna 10.000 geregistreerde ondernemers en heeft de ambitie dit aantal binnen 3 jaar te laten groeien tot meer dan 100.000 (20% van de MKB markt). Om deze doelstelling te halen, zullen wij op een ludieke wijze bestaande partijen, zoals de Kamer van Koophandel moeten 'challengen'. Bij 'challengen' moet je denken aan de ambities (en de campagnes) van Route Mobiel om net zo groot te worden als de ANWB.
Bedenk een (marketing) concept waarmee MKB Servicedesk een top mind positie bij ondernemers kan veroveren. MKB Servicedesk moet zo bekend worden dat ondernemers voor al hun vragen direct naar www.mkbservicedesk.nl gaan en zich registreren. Hele Battle downloaden...

Maak MKB Servicedesk top of mind bij ondernemers!


 


 

Premie.nl

Welke maatschappij heeft voor mij de beste autoverzekering? En bij welke maatschappij of tussenpersoon kan ik die het goedkoopste afsluiten? Miljoenen automobilisten stellen zich jaarlijks deze vraag. Premie.nl geeft het antwoord.
Op www.premie.nl worden 12.000 autoverzekeringen van de belangrijkste Nederlandse maatschappijen met elkaar vergeleken. Er kan gezocht worden naar de assurantietussenpersonen die de betreffende verzekering het goedkoopste aanbieden. Bovendien kan bij het zoeken naar de voordeligste aanbieder worden geselecteerd op regio. Autoverzekeringen die in de vergelijking worden getoond kunnen direct online worden afgesloten.
Premie.nl heeft een unieke propositie en heeft de ambitie om binnen vijf jaar de grootste aanbieder in Nederland te zijn van autoverzekeringen. De concurrentie in dit marktsegment is groot en de marges zijn smal. Het draait primair om volume en klantbehoud. Om dit doel met een relatief beperkt marketingbudget te bereiken zal een slimme, onorthodoxe marketingstrategie moeten worden ontwikkeld.

In deze Battle ben jij de slimme (en wellicht toekomstige) marketingmanager van Premie.nl. Je hebt een budget van € 1.000.000 tot je beschikking om Premie.nl op de kaart zetten.  Naar hele Battle…

Geen opmerkingen: