maandag, oktober 30, 2006

Start blog Prijsvragen TKT Saxion Hogeschool Enschede

Op: <"http://prijsvragen.blogspot.com"> is een nieuw weblog gestart.


Regelmatig zijn er prijsvragen en of festivals die interessant zijn voor studenten van de Academie Toegepaste Kunst en Techniek van Saxion Hogeschool Enschede.
Er zijn prijsvragen waarbij wij als academie actief materiaal verzamelen om in te zenden.
Er zijn er veel meer waarbij we dat niet doen.
In beide gevallen zien we graag dat er zo veel mogelijk deelgenomen wordt aan prijsvragen en festivals door onze studenten.
Op deze Weblog probeer ik ze veel mogelijk informatie te geven over prijsvragen en of festivals die intressant zijn.

Als ik actief werk instuur zal ik dat in de mededeling melden.

Doe je op eigen initiatief mee, dan stel ik het op prijs dat je mij hierover informeert op r.p.a.sinkeldam@saxion.nl. Wij willen graag op de hoogte blijven van waar onze studenten aan meedoen.

Weet je zelf een interessante prijsvraag en of festival voor onze studenten om aan mee te doen kun je me dat ook melden via r.p.a.sinkeldam@saxion.nl


Ruben Sinkeldam

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarom staat de Cross Media Award er niet tussen? Dat lijkt me echt een "prijsvraag" voor studenten van KnT...

Anoniem zei

i'm gonna make my own journal