zaterdag, januari 13, 2007

CrossMedium 2007

14 en 15 februari, Bussum.
Het is duur, maar ik heb het toch maar geplaatst.
Websites met user generated content sites zijn enorm populair. Hoe u zelf kansen op dit gebied kunt benutten, hoort u van Michel Mol (Omroep.nl), Erik-Jan Geelink (UPC), Wouter van Amerongen (Videotalent.nl), Simon Hania (XS4ALL) en andere sprekers.

Leg de basis voor waardevolle samenwerkingsverbanden tijdens deze branchbrede update- en netwerkmogelijkheid voor alle Nederlandse mediapartijen.

Leer van de meest actuele casestudies uit de markt:

  • 'Fuel for Travel', Schiphol Group
  • '3voor12', VPRO
  • 'Teleblik', Teleac/NOT
  • 'Videotalent', NCRV
  • 'Televisie in de trein', KPN

Dat gaat wel 1.599 euro kosten.

Informatie op:
http://www.iir.nl/app/?navi=399&pid=1182

Geen opmerkingen: